€ 0,00 Winkelwagen 0
Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Klachten

Klachten algemeen

De Kretawinkel doet er alles aan om het hele proces van de inkoop van alle producten tot en met de aflevering bij u thuis zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan desondanks voorkomen dat u toch een klacht heeft over onze producten of diensten. In dat geval kunt u ons van uw klacht op de hoogte brengen via e-mail, info@dekretawinkel.nl of via de knop 'contact' op de website. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer, het betreffende ordernummer en de aard van de klacht.

Het is ook mogelijk uw klacht per post aan ons te richten. Dat kan naar het volgende adres:

v.o.f. De Kretawinkel

Nieuwe Vaart 11

3451 AH Vleuten

Zodra we uw e-mail of brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie ontvangt u zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen veertien dagen nadat wij uw e-mail of brief hebben ontvangen. Wanneer het redelijkerwijs niet mogelijk is om binnen veertien dagen inhoudelijk op uw klacht te reageren, zullen wij u daarover berichten, waarbij we dan uiteraard ook vermelden waarom de reactie op uw klacht meer tijd in beslag neemt en binnen welke termijn u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.